Apie slapukus šiame tinklalapyje - Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad jums būtų patogiau joje naršyti. Jei ir toliau naudositės šia svetaine ir nekeisite slapukų nuostatų, manysime, kad sutinkate su mūsų slapukų naudojimo nuostatomis. Jei reikia daugiau informacijos ar norite keisti slapukų nuostatas, susipažinkite su slapukų naudojimo politika.

Garantija

Visoms prekėms inte.lt elektroninėje parduotuvėje galioja Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis. Tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti trumpesnius arba ilgesnius garantinius terminus. Tokiu atvėju yra taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. 

Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Susisiekite su mumis: info@inte.lt, laiške nurodykite pirkėjo varda, pavardę, užsakymo numerį ir elektroninio pašto adresą kuriuo galėtume su jumis susisiekti.
Pateikiant prekę garantiniam remontui reikia turėti pirkimo dokumentą - sąskaitą faktūrą, kurią gavote el. paštu. Sąskaitą faktūrą taip pat galite matyti prisijungę prie savo vartotojo paskyros mūsų svetainėje. 
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims. 

Jei nutiktų taip, kad elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo ir yra nepataisoma, autorizuotas servisas grąžina pažymą klientui patvirtinantį šį faktą, kurią pateikęs pardavėjui, klientas turi teisę: 

  • pasikeisti seną prekę nauja;
  • paprašyti kad inte.lt grąžintų pinigus.

Svarbu:

- visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
- suremontuotoms ar pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
- garantija netaikoma informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, o išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.

Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jei gedimai atsirado šiais atvejais:

  • dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);
  • dėl elektros tinklų sutrikimo;
  • esant nestabiliam įtampos tiekimui, įtampos svyravimams;
  • dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
  • dėl valymo, skutimo, subraižymo, sutrenkimo, ardymo ar kitų veiksmų, kai prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
  • dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto ir kt.);
  • atsiradus rūdims, spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
  • gedimus buvo bandoma šalinti gamintojo neįgaliotame servise arba tai bandė atlikti neįgaliotas darbuotojas/asmuo;
  • jei prekės serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
  • jei prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių.

 

Jei, pristačius jūsų prekę, pastebėjote, kad pakuotė arba pati prekė sugadinta, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis per 24 val. susisiekti galite: el. paštu arba telefonu ir pateikti tokią informaciją: įsigytos prekės ir jos užsakymo numerį, taip pat nurodykite grąžinimo priežastį.

 

Prekę galite grąžinti šiais atvejais:

  • jeigu gavote ne tai, ką užsisakėte;
  • jei gavote nekokybišką prekę;
  • kitais įstatymo numatytais atvejais.

 

Remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktais grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes ar Mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

Į viršų